loading...

مسائل زناشويي و معرفي محصولات جنسي و بهداشتي

اين وبلاگ در جهت برطرف كردن مشكلات زناشويي و آگاهي به زوجين و همچنين معرفي محصولات جنسي و بهداشتي مي باشد

بازدید : 382
جمعه 10 ارديبهشت 1400 زمان : 20:54

7 بهترین محصول آرایشی برای جعل چهره درخشان
توسط رحیما هرد · 13 ژوئن 2018

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
محصولات براق مصنوعی I Dermstore Blog

همه ما خواهان آن تابش خورشید بوسیده ، فقط روز-در-ساحل هستیم. اما وقتی کل روز دراز کشیده زیر آفتاب نیستید یک گزینه نیست - خصوصاً اکنون که همه ما می دانیم این کار ایمن نیست - خوشحالیم که می توانیم با تکیه بر آرایش ، به ویژه هایلایتر ، لومایزر و برنز ، به ما این تب و تاب مصنوعی را بدهیم ثانیه

هنرمند گریم ، جن نگوین می گوید: "نکته کلیدی این است که بدانید چگونه از بافت های مختلف و مکان قرارگیری آنها استفاده کنید." "به عنوان مثال ، لومینایزرها مایعات هستند و می توانند برای درخشش کامل به پایه شما اضافه شوند. برای درخشش چند بعدی می توانید فرمول های مختلف را لایه بندی کنید: ابتدا با مایعات یا کرم ها شروع کنید ، سپس با هایلایترهای پودری به پایان برسانید. این همچنین بهترین سفارش برای ماندگاری بیشتر درخشش شما در طول روز است. "

به نکات بیشتری احتیاج دارید؟ برای دیدن تقویت کننده های درخشش مورد علاقه ما ، به علاوه نکات Jen در مورد نحوه استفاده از آنها برای درخشش الهه طلایی درخشان ، ادامه مطلب را بخوانید!


1. Tarte Cosmetics Tarteist PRO Glow Liquid Highlighter - Sparkler
چرا ما آن را دوست داریم: هنگامی که خود را در یک نیشگون گرفتن می بینید ، اما هنوز هم می خواهید یک درخشش مصنوعی داشته باشید ، به سراغ برجسته مایع لوازم آرایشی Tarte بروید. این فرمول فاقد روغن ، به غیر از پایان زیبا ، با آنتی اکسیدان ها و اسکوالین غنی شده است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

روش استفاده: آن را با فونداسیون مایع مخلوط کنید یا به نقاط مرتفع صورت بکشید تا نور گرفته شود و یک دوز درخشندگی به پوست شما اضافه شود.


2. BECCA Cosmetics Limited Edition Gradient Bronzer Sunlit - غروب آفتاب
چرا ما آن را دوست داریم: خورشید ندارد؟ مشکلی نیست این برنز موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی Becca به شما ظاهری "تازه از حالت خالی برگشت" می دهد. این فرمول چند رنگ با چهار سایه شیب دار ، به زیبایی رنگ های متوسط و عمیق پوست را تکمیل می کند. جن خاطرنشان می کند ، "این برنز نه تنها برای ظاهر كار / روز مناسب است ، بلكه بسیار عالی است ، زیرا می توانید تمام سایه های جمع و جور را مخلوط كنید یا فقط از یكی استفاده كنید. و اگر شما برای مدت زمان تحت فشار قرار گرفته اید ، می تواند به عنوان یک سایه چشم برای یک نگاه گرم و تک رنگ استفاده شود. "

روش استفاده: برای درخشش برنز چند بعدی با هم بچرخید و روی صورت و بدن بمالید.


3. لیله ب Glisten & Glow Skin Illuminator
چرا آن را دوست داریم: جدا از گیاهان گیاهی مغذی که به بهبود بافت و رنگ پوست کمک می کند؟ این هایلایتر پودر برای کسانی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است. او توضیح می دهد: "از آنجا که پوست شما درخشش خاص خود را ایجاد می کند ، استفاده از پودر می تواند به برجسته سازی بیشتر مناطق خاص کمک کند."

روش استفاده: آن را روی استخوان های گونه ، ابروها یا کمان کوپید بکشید تا صورت شما روشن شود.


4. لورا گلر زندگی در نیویورک برق می زند! پالت روشن کننده چرخش Gelato
چرا ما آن را دوست داریم: این پالت برجسته کننده صورت که توسط لورا گلر در یک کامپکت رنگارنگ قرار گرفته است ، حاوی سه سایه چاپلوس جهانی است: خرد کردن اپال ، گرد و غبار الماس و گازهای فرانسوی. این ماده نه تنها برای تمام رنگ های پوست مناسب است ، بلکه دارای ترکیباتی (فکر می کنید ویتامین های C و E ، جلبک های سبز و عصاره های چای) است که به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد و حفظ سطح رطوبت کمک می کند.

روش استفاده: درست مثل هر هایلایتر ، هر جایی که آفتاب به صورت شما برخورد کند ، آن را استفاده کنید. برای تأثیر چشم نواز ، در گوشه چشم و درست زیر استخوان های ابرو بزنید.


5. jane iredale Dream Luminizer Trio
چرا ما آن را دوست داریم: با استفاده از یک فرمول غیر کمدوژنیک ، این روشن کننده های صورت ضمن رونمایی از چهره ای با تمرکز نرم ، محافظت از آنتی اکسیدان را ارائه می دهند.

روش استفاده: از برس های آرایش خود استفاده کنید تا آنها را از طریق استخوان گونه ، پلک ها یا زیر استخوان ابرو جارو کنید. (جایزه: هر سه سایه را می توان به لب های خود اضافه کرد تا غلاف شما را تقویت کند).


6. COVER FX Custom Enhancer قطره Halo
چرا ما آن را دوست داریم: این قطرات روشنایی بی نظیر توسط COVER FX دارای درخشش هولوگرافیک و خارج از این جهان است که می تواند با توجه به ترجیح شما سفارشی شود.

روش استفاده: از آنجا که غلظت بالایی دارند ، جن می گوید شما فقط برای یک اثر برجسته سازی طبیعی فقط به یک تا دو قطره کوچک که به پایه مایع یا محصول مورد علاقه پوست شما اضافه می شود ، نیاز دارید. برای داشتن اثر شدید استروبی یا برنز ، به تنهایی استفاده کنید و با نوک انگشتان یا ابزار زیبایی مورد علاقه خود استفاده کنید.


7. RMS Beauty Living Luminizer
چرا ما آن را دوست داریم: یک روش ظریف برای تقویت درخشش طبیعی پوست شما ، این برجسته کننده کرم شبنم به راحتی و به طور مساوی بر روی خطوط صورت پخش می شود. این چشم ها ، گونه ها ، استخوان یقه ، شانه یا هر قسمت دیگری از بدن شما را که شایسته چرخش در کانون توجه است ، تقویت می کند.

روش استفاده: روی نقاط بلند صورت خود بمالید. اگر کمی خسته به نظر می رسید ، جن توصیه می کند کمی هایلایتر به گوشه های داخلی چشم اضافه کنید که نور را جلب می کند و باعث می شود چشمان شما باز و روشن تر شود. "شما همچنین می توانید یک لامپ هایلایتر به کمان کوپید اضافه کنید تا لب های شما خوش طعم و کمی در گوشه داخلی چشم به نظر برسد زیرا در هنگام بیرون رفتن شب هنگام برق درخشان می شود."

قیمت کرم پودر میلانی:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

بازدید : 457
چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 زمان : 18:55

چگونه می توان به درستی پوست خود را لایه برداری کرد
توسط ویراستاران DERMSTORE · 22 آوریل 2021

از تجمع آنتی اکسیدان ها گرفته تا سرمایه گذاری در ایجاد سطح لیزر برای پوست ، روش های زیادی برای دستیابی به پوستی صاف ، درخشان و سالم که همه ما می خواهیم وجود دارد. لایه برداری از بهترین روش های بهبود بافت و رنگ پوست شماست و این کاری است که همه ما می توانیم در خانه انجام دهیم. با این حال ، خیلی راحت می توانید با لایه برداری زیاد یا استفاده از روش اشتباه برای نوع پوست خود ، در مصرف آن زیاده روی کنید. بیاموزید که چگونه با این راهنما پوست خود را به درستی از سر تا پا لایه برداری کنید.

لایه برداری چیست؟
لایه برداری از پوست فرایند از بین بردن سلولهای مرده از لایه خارجی پوست شما با استفاده از لایه بردار است که می تواند یک لایه بردار شیمیایی یا فیزیکی باشد. چند روش برای لایه برداری فیزیکی وجود دارد. اولین مورد شامل استفاده از یک ابزار مراقبت از پوست ، مانند اسفنج ، حوله یا برس بر روی پوست شما برای جابجایی و از بین بردن سلول های مرده پوست است. روش دیگر شامل استفاده از مایع ، ژل یا اسکراب با گرانول هایی مانند میکروبیدرها یا شکر برای صاف و لطیف شدن پوست است. با لایه برداری شیمیایی ، از آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) ، بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) یا آنزیم ها برای شل شدن ماده چسب مانند که سلولهای مرده پوست را به هم چسبیده استفاده می کند تا به راحتی از بین بروند.

چرا باید پوست خود را لایه برداری کنید
پوست شما به طور مداوم در حال ترمیم و جایگزینی خود است. به همین دلیل ، می توانید لایه هایی از لایه های پوست مرده در سراسر بدن خود داشته باشید. لایه برداری باعث می شود بدن شما از شر این سلول های مرده پوست باقی مانده خلاص شود و پوست سالم و روشن تری نشان داده شود.

در حالی که پوست روشن تر مطمئناً یک مزیت محسوب می شود ، لایه برداری نیز در واقع می تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند. اگر پوست شما مملو از سلول های مرده باشد ، محصولات مراقبت از پوست شما نمی توانند نفوذ کرده و کار خود را انجام دهند. با از بین بردن بالاترین لایه پوست ، فرو رفتن در درمان های موضعی را در عمق زیر سطح که می تواند تفاوتی ایجاد کند ، آسان می کنید.

اگر پوستی مستعد آکنه دارید ، لایه برداری می تواند منافذ مسدود شده پوست را که اغلب منجر به شکستگی می شوند ، پاک کند. همچنین می تواند با تسریع در گردش سلول های پوستی و تحریک تولید کلاژن ، به محو زخم های آکنه کمک کند.

چگونه صورت خود را لایه برداری کنیم
هنگام استفاده از لایه بردار فیزیکی ، ابتدا با شستن صورت با پاک کننده منظم شروع کنید. سپس ، مقدار یک چهارم از اسکراب صورت خود را برداشته و با حرکات دورانی ، آن را روی صورت خود بمالید ، و از دور چشم جلوگیری کنید. به آرامی تا زمانی که محصول خاص شما توصیه می کند ، این محصول را به آرامی روی پوست ماساژ دهید ، معمولاً از 30 ثانیه تا یک دقیقه کامل. سپس ، با آب گرم بشویید و به آرامی با یک حوله تمیز پوست خود را بزنید. با ماسک آبرسان ، سرم یا کرم همراه باشید.

هنگام استفاده از لایه بردار شیمیایی ، صورت خود را با یک پاک کننده منظم بشویید. اگر لایه بردار شیمیایی شما با پارچه یا پد از قبل مرطوب شده است ، آن را روی تمام صورت ، گردن ، دکلته و حتی بالای دستان خود بمالید. قبل از رفتن به مرحله بعدی در رژیم خود ، که ممکن است یک سرم یا کرم درمانی باشد ، چند دقیقه فرصت دهید تا لایه بردار شیمیایی کاملاً جذب پوست شود. همین کار را برای لایه بردارها به صورت ژل یا سرم انجام دهید. بعضی از انواع لایه بردارهای شیمیایی که اغلب به آنها ”لایه برداری” می گویند ، شبیه به ماسک استفاده می شوند و لازم است بعد از چند دقیقه شسته شوند. همیشه مطمئن شوید که از برچسب محصول خود استفاده صحیح می کنید.

به یاد داشته باشید که لایه برداری از صورت شما باید فقط یک تا سه بار در هفته انجام شود ، زیرا لایه برداری بیش از حد یا خیلی سخت ممکن است باعث ایجاد پارگی ریز در سطح پوست شما و لایه محافظ پوست شما شود. اگر آکنه التهابی ، روزاسه یا پوستی با حساسیت بالا دارید ، از متخصص پوست خود بخواهید که مشخص کند چه لایه بردار و چه تعداد دفعات استفاده شود.

آیا به یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه لایه برداری صورت خود نیاز دارید؟ آموزش ویدیویی ما را در زیر مشاهده کنید.

چگونه می توان پای خود را لایه برداری کرد
ته پاهای شما محل قرارگیری خشن ترین لکه های بدن در بدن شما است ، بنابراین در مورد لایه برداری به کمی TLC بیشتر احتیاج دارند. اگر قبلاً پدیکور شده اید ، می دانید که لایه برداری فیزیکی - اسکراب ، سنگ و پرونده ها - می تواند یک روش موثر برای صاف کردن پاشنه های خشن باشد. پاهای شما همچنین می توانند از لایه برداری شیمیایی بهره مند شوند ، این همان چیزی است که جوراب های لایه بردار مورد علاقه فرقه را از Baby Foot تغذیه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاها را به مدت یک ساعت خیس کنید ، در حالی که پاها اسیدهای گلیکولیک ، مالیک و لاکتیک را جذب می کنند. سپس ، در عرض چند روز ، پاهای شما شروع به ریختن یک لایه از پوست می کنند ، و پاهای نرم کودک را نشان می دهد.

source:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

بازدید : 421
سه شنبه 17 فروردين 1400 زمان : 19:42

ست Lejaby Elixir Rosae (32F / 85F و کوچک)

Lejaby ، با طیف گسترده ای از "Elixir" ، اولین مارک فرانسوی بود که باعث شد من احساس "شامل شدن" کنم ، وقتی فکر کردم که باید واقعاً از ظرافت توری برای فنجان G / GG خود صرف نظر کنم. در حالی که برخی از مارک های دیگر توری و گلدوزی های زیبا را در محدوده اندازه اصلی خود محفوظ می داشتند ، Lejaby Elixir لباس زیر زنانه زیبا و ظریف تا یک فنجان G به اشکال مختلف فنجان ارائه می داد. من می دانم که یک فنجان G برای صنعت لباس زیر زنانه کاملاً نیم تنه زیاد نیست اما هنوز به ندرت می توان مارک های لوکسی پیدا کرد که از همان مواد برای دامنه اندازه اصلی و دامنه اندازه نیم تنه خود استفاده کنند.

[این مجموعه توسط UK Lingerie به منظور بررسی به من هدیه داده شد. این نظرات من را تحت تأثیر قرار نمی دهد.] DSC08991

بگذارید توضیح دهم ... اگرچه لباس زیر زنانه فرانسوی به دلیل جزئیات لوکس و گران بودن شهرت دارد ، اما چیزی که به نظر من همیشه از آن غافل شده است ، فراگیر بودن است. من بعد از 16 سالگی در حالی که 32FF / G انگلستان بودم از بیشتر محدوده اندازه مارک های لباس زیر فرانسوی استفاده نکردم. در واقع ، هر بار که به فروشگاه لباس زیر زنانه می رفتم ، سازندگان سوتین به من می گفتند که من 85F (32F) هستم ، F در واقع اندازه فنجان بزرگتری است که در انبار دارند و معمولاً برای من در فنجان بسیار کوچک و خیلی بزرگ است در گروه. من احساس می کردم که نیازهای من به عنوان یک نوجوان پر تحرک برای مدت طولانی توسط صنعت لباس زیر نادیده گرفته می شود ... بنابراین من فقط خرید لباس زیر را در فروشگاه ها متوقف کردم و لباس زیر زنانه انگلیسی را کشف کردم ، که باعث نجات مشاعره من شد.

DSC08958
با این حال ، باید اعتراف کنم که هنوز کمی ناراحت بودم که نتوانستم تور و پارچه توری یا جزئیات پارچه ای زیبایی را که فقط در اندازه های اصلی موجود بود ، بپوشم. این کمبود هرگز از بین نرفت زیرا من توانایی خرید لباس زیر زنانه لوکس و نیم تنه بریتانیایی را ندارم که معمولاً مقرون به صرفه تر از مارک هایی مانند Chantelle یا Lejaby نیست ، اساساً به این دلیل که به سختی می توانید آن را به فروش برسانید. و بعد ، یک روز لژابی اکسیر را کشف کردم ، که اساساً همان چیزی بود که همیشه می خواستم بپوشم: لباس زیر زنانه خوب فرانسوی که می تواند مناسب من باشد و هنوز هم احساس جوانی می کند در زمانی که لباس زیر زنانه احساس می کرد بیش از سنم و زیبا است وقتی که من نسبت به بدن خودم آگاه بودم من فکر می کنم Lejaby لباس زیر را برای طیف وسیعی از خانم ها تهیه می کند. رنگی ، سیاه یا سفید ، ساده یا حاوی پارچه های خزدار و پاپیون های بزرگ توله ای ... این مارک یکی از مورد علاقه های من است.

DSC08981_1


من می دانم که پرحرف هستم ، اما قبل از شروع این بررسی ، احتمالاً باید در مورد اندازه مارک های فرانسوی مقدماتی سریع ارائه دهم.
من چیزهای زیادی در مورد یک سیستم اندازه بین المللی شنیده ام اما واقعاً فکر می کنم شما نمی توانید به آن اعتماد کنید. شما نمی توانید UK 30GG را به FR 30J ترجمه کنید. این به شما کمکی نمی کند. نمودار اندازه گذاری اتحادیه اروپا می تواند برای مارک های لهستانی مفید باشد اما هیچ ارتباطی با مارک های فرانسوی ندارد. در واقع مارک های فرانسوی بیشتر از مارک های انگلیس ، هم در گروه و هم در جام ، فعالیت می کنند. در حالی که من گاهی اوقات می توانم با یک فنجان F در فرانسه کنار بیایم ، این امر هنگام خرید سوتین انگلستان کاملاً غیرممکن است (من معمولاً به فنجان های GG احتیاج دارم). با این وجود ، مارک ها معمولاً اندازه سوتین را روی برچسب ترجمه نمی کنند ، به استثنای اندازه باند. بنابراین در یک سوتین فرانسوی فروخته شده در انگلستان ممکن است FR 85F / UK 32F / Int 70F را بخوانید و سپس فکر کنید که این سوتین واقعا بزرگ است. بهترین توصیه من این است که حداقل یکبار در فروشگاه امتحان کنید ، زیرا مارک های فرانسوی در اندازه گیری بسیار سازگار هستند. و حالا بیایید به مسیر خود برگردیم! 🙂

DSC08973_1

بچه ها ، من لباس زیر زنانه Lejaby را از هزاران نفر تشخیص می دهم ، اما مجموعه Rosae به طرز متفاوتی توجه من را جلب کرد و ممکن است حدس بزنید چرا! این قطعاً مربوط به گل رز بزرگ دوزی شده گیپور است که مانند یک سنجاق بزرگ بیرون می زند. به نظرم زرق و برق دار به نظر می رسد مد قدیمی به روشی بسیار زیبا باشد و واقعاً به آن مجموعه جان می بخشد. روزا به خاطر این عنصر من را به یاد لباس رقص در سالن می اندازد. فوراً به تانگو فکر می کنم. رنگ های گرم ، گلدوزی های زیبای عربی که احساسات ، اشتیاق را به یاد می آورند. این مجموعه نیز به رنگ مشکی وجود دارد اما من رنگ قرمز را لرزاندم. این احساس خشن و سلطنتی دارد. کیفیت پارچه ها قابل توجه است ، احساس گرانبهایی می کند. من لمس این میکروفایبر با کیفیت بالا را روی نوار سوتین و شورت دوست دارم.

DSC08946_1

من چندین مجموعه از این مارک دارم اما این اولین جام کامل است که امتحان کردم.
Lejaby سوتین های نیم تنه خود را در دسته های مختلف طبقه بندی می کند. اول ، برخی از سبک ها فقط به یک فنجان F می رسند (معمولاً "بالکون نت 3T" که بیشتر شبیه غوطه وری است ، اما همچنین برخی سوتین های نیمه فنجانی به نام "corbeille" در فرانسه) و برخی دیگر به یک فنجان G ("cerclé 3t" یا "cerclé" که به نظر می رسد مانند فنجان پر یا سوتین بالکن است که ما آنها را در سیستم انگلستان می شناسیم). توجه داشته باشید که 3T به این معنی است که سوتین در سه قسمت ساخته شده است.
من فکر می کنم فنجان کامل برای سینه های بالا کاملا مناسب است در حالی که اتاق بالکن ها فضای بالایی کمتری دارند.
این بار خوشحالم که به دنبال یک فنجان F رفتم ، زیرا در قسمت پایین بسیار پر هستم ، فکر می کنم این سوتین بسته به شکل آنها حتی می تواند سینه های بزرگتری از من داشته باشد. با این حال اندازه کوچکتر در کناره ها برای من خیلی کوچک است. دوست دارم 30G امتحان کنم تا ببینم چین و چروک های قسمت بالای پستان کوچکتر من را برطرف می کند یا خیر.

لباس خواب توری:

لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامبادا،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز

بازدید : 419
چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 19:47

چگونه اسکارهای جراحی را کاهش دهیم
توسط ویراستاران DERMSTORE · 21 سپتامبر 2015

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
زن عینک آفتابی
چه از زمان کودکی آپاندیس خود را برداشته باشید و چه برای زایمان اولین متولد شده خود سزارین شوید ، سوغات جراحی معمولاً اجتناب ناپذیر است. در حالی که جای زخم های جراحی معمولاً با گذشت زمان محو می شوند ، نحوه مراقبت از آنها پس از جراحی می تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی آنها ایجاد کند. چگونگی به نظر رسیدن زخم شما به میزان بهبودی آن بستگی دارد. به محض شروع روند بهبودی ، مراقبت مناسب از زخم ، مرطوب کننده های سد کننده شدید و ژل های سیلیکونی باعث می شود اسکار جراحی شما کمتر دیده شود.

مراقبت از زخم
یک اشتباه رایج که اکثر مردم مرتکب می شوند این است که اجازه می دهند زخم بلافاصله پس از جراحی "نفس بکشد". اگر این کار را انجام دهید ، یک پوسته ضخیم ایجاد می شود و سپس سلول های پوستی جدید قادر به مهاجرت و ترمیم زخم نیستند. پوشاندن سریع زخم با کرم ها ، پماد ها و ژل های مختلف برای تقویت روند بهبودی مهم است. همچنین نمی خواهید ناحیه زخمی را مرطوب کنید ، زیرا این امر می تواند در روند جرم گیری تداخل ایجاد کند.

ژله نفتی
بهبود زخم های دارای پوسته بیشتر طول می کشد ، بنابراین ضروری است که ناحیه به خوبی هیدراته شده و پوست اطراف آن نرم باشد. در حالی که کرم ویتامین E غالباً به عنوان یک روش درمانی برای جای زخم شناخته می شود ، شواهد اندکی وجود دارد که نشان می دهد تفاوت ایجاد می کند. ژل نفتی برای مرطوب نگه داشتن جای زخم کافی است. قبل از پوشاندن با پانسمان تمیز ، ناحیه را با یک لایه لیتر ژله نفتی درمان کنید تا از نفوذ میکروب ها به زخم جلوگیری کند. همچنین از هرگونه کرم ضد باکتری خودداری کنید ، زیرا بسیاری از افراد می توانند به آنتی بیوتیک های موضعی حساسیت پیدا کنند. که باعث کند شدن بهبود می شود ، در این صورت احتمال زخم زخم وجود دارد.

ژل های سیلیکونی
ژل های سیلیکونی بدون نسخه می توانند با افزایش میزان آبرسانی و محدود کردن تولید بیش از حد کلاژن ، باعث ایجاد جای زخم شوند (اگرچه تولید برخی از کلاژن ها لازم است) ، اما مراقب ژل های اسکار که چیزی بیش از سیلیکون نیستند باشید. در این ترکیبات بدنبال مواد ترمیم کننده پوست و آنتی اکسیدان هایی مانند کوئرستین باشید. استفاده منظم از ژل سیلیکونی موضعی می تواند باعث بهبود بافت ، رنگ و ارتفاع جای زخم شود و در عین حال به عنوان سدی در برابر باکتری ها عمل کند. بسته به اندازه و شدت جای زخم شما ، ژل های سیلیکونی نیز به صورت ورقه ای در می آیند که می توانند برای مدت چندین ماه در روز تا 12 ساعت روی پوست قرار بگیرند.

ضد آفتاب با محافظت گسترده
اگرچه ممکن است ضد آفتاب اولین چیزی باشد که به ذهن شما خطور می کند وقتی به زخم خود فکر می کنید ، این یک مرحله اساسی در روند مراقبت های بعدی است. کرم ضد آفتاب با محافظ پهن با SPF 30 یا بالاتر می تواند به کاهش تغییر رنگ (یا رنگ آمیزی بیش از حد رنگ اسکار) کمک کند و به شما کمک می کند تا جای زخم بعد از بهبود سریعتر از بین برود.

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی:

بازدید : 440
پنجشنبه 14 اسفند 1399 زمان : 13:05

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان: فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

نانو تکنولوژی
نانو تکنولوژی
فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.

معرفی فناوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

تاریخچه فناوری نانو
در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
معرفی فن‌آوری نانو
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
مراحل فن‌آوری نانو
در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم.
ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه.
ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند.
انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو
محصولات نانو خودرو

واکس لاستیک:

واکس لاستیک نانوسان
واکس لاستیک نانوسان

محصول شرکت نانوسان با استفاده از مواد آلمانی ضمن محافظت از سطح لاستیک از طریق مواد نانو بکار رفته در آن باعث براق کنندگی و عدم جذب گرد و غبار گردیده ، ماندگاری طولانی و مقرون به صرفه بودن از مزایای اسپری واکس لاستیک نانوسان می باشد.

نحوه استفاده

قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و از گرد و خاک ، چربی و گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر پاک نمایید. سپس واکس را بر روی لاستیک اسپری نمایید.

هشدار :

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها جدا خودداری نمایید.

برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید.

محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
محصولات نانو خودرو
تعریف استاندارد
به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
اصول بنیادی
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

  • بهبود خواص سیمان و بتن
  • بهبود خواص مکانیکی
  • افزایش کیفیت سیمان و بتن
  • جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
  • نانو پوشش‌ها
  • ایجاد پوشش عایق مناسب
  • عدم نفوذ عوامل خوردگی
  • افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
  • افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
  • خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
  • رنگ‌های تصفیه کننده هوا
  • نانو ضد آب کننده‌ها
  • نانو شیشه‌ها
  • شیشه‌های خود تمیز شونده
  • شیشه‌های محافظ در برابر آتش
  • شیشه‌های کنترل کننده انرژی
  • نانو آسفالت‌ها
  • نانوکامپوزیت‌ها
  • تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
  • شاخه‌های اصلی در نانو
  • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
  • نانو روکش‌ها
  • نانو مواد
  • نانو پودر‌ها
  • نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
  • نانو کامپوزیت‌ها
  • مهندسی مولکولی
  • موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
  • نانو الکترونیک
  • نانو سیم‌ها
  • نانو حسگر‌ها
  • نانو ترانزیستور‌ها
  • نانو مواد نرم
  • لیپید نانوفناوری
  • نانو مکانیک
  • نانو سیالات
  • نانو لیتوگرافی

بازدید : 548
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:17

نوشته شده توسط ERIN CELLETTI به روز شده در تاریخ 17 آگوست ، 2020
یکی از چالش های بسیاری که گیاهخواران با آن روبرو هستند ، ترکیب پروتئین کافی در رژیم های غذایی در صورت عدم وجود گوشت است. و از آنجا که به ترمیم و ساخت بافت ماهیچه ای ما کمک می کند ، انرژی را حفظ می کند ، شما را کامل تر نگه می دارد و به میزبان سایر عملکردهای بیولوژیکی نیز کمک می کند) مهم است که اطمینان حاصل کنیم که به اندازه کافی مصرف می کنیم روز

بنابراین ، ما به دنبال تخصص دو متخصص تغذیه (و بنیانگذاران سلامت Culina) ونسا Rissetto ، MS ، RD ، CDN و Tamar Samuels ، RDN ، NBC-HWC برای پروتئین های گیاهی مورد علاقه خود و روش هایی برای ترکیب آنها رژیم شما

اما اولا ، به چه میزان پروتئین نیاز دارید؟
ونسا توضیح می دهد که برای همه متفاوت است ، زیرا بر اساس وزن فعلی شما محاسبه می شود. برای محاسبه مقدار پروتئین موردنیاز ، باید در هر کیلوگرم حدود 8 تا 1-1 گرم پروتئین مصرف کنید. به عنوان مثال ، اگر وزن 150 پوند دارید ، این مقدار به 68 کیلوگرم تبدیل می شود. سپس آن را با 0.8 یا 1 ضرب کنید و باید 54-70 گرم پروتئین در روز هدف قرار دهید ، در وعده های غذایی و میان وعده های خود پخش کنید. ونسا تأکید می کند که این محاسبه به طور متوسط است و اگر ورزش می کنید ، شیردهی می کنید و یا عوامل دیگری در بازی دارید ، این می تواند دامنه پیشنهادی شما را تحت تأثیر قرار دهد.

بنابراین ، در اینجا برخی از منابع مورد علاقه پروتئین گیاهی ونسا که دارای گیاهخواری هستند (و RD) مورد تأیید هستند.

با کارشناس ملاقات کنید

Vanessa Rissetto ، MS ، RD ، CDN و Tamar Samuels ، RDN ، NBC-HWC متخصصان پوست و موتوری ثبت شده و از بنیانگذاران سلامت Culina هستند.

01
از 10
نخود
نخود
دانشکده
ونسا و تامار هر دو نخود را توصیه می کنند ، که به عنوان لوبیای گاربانو نیز شناخته می شود. ونسا آنها را دوست دارد زیرا آنها "فوق العاده متنوع ، فیبر زیاد و بسیار پر از مواد غذایی هستند" و شما می توانید از آنها به عنوان هوموس ، ستاره یک وعده غذایی یا پوره کردن آنها لذت ببرید و سس های مختلف درست کنید. "یک فنجان نخودچی 14.5 گرم دارد پروتئین و 12.5 گرم فیبر ، و تامار می افزاید: "من عاشق یک ماکارونی نخود خوب برای فیبر / پروتئین بالا ، سریع و آسان وعده غذایی شام در هفته است."


02
از 10
عدس
عدس
گتی ایماژ
یکی از پروتئین های مورد علاقه گیاه تامار ، ادمام از نظر فیبر و برخی مواد مغذی مهم دیگر مانند فولات بسیار غنی است. او توضیح می دهد: "فقط یک فنجان عدس 14 گرم فیبر و 17 گرم پروتئین دارد" ، وی توضیح می دهد که این مواد شامل فیبر محلول و نامحلول هستند که به ترتیب برای هضم و سلامت قلب بسیار عالی است. تامار دوست دارد در هفته فوری گلدان خود یک سوپ عدس را تهیه کند ، اگرچه هر اجاق گاز آهسته ای انجام خواهد داد ، و همچنین توصیه می کند که آنها را به سالاد یا همبرگر سبزی خانگی اضافه کنید. ونسا می افزاید که عاشق عدس ها به دلیل تطبیق پذیری آنها است ، و به دلیل تمایل به طعم و مزه عطر و طعم هر آنچه را که در آن ها می پزید ، می گیرد.


03
از 10
تمپه آلی
تمپه
گتی ایماژ
تامار می گوید که محصولات سویا غیر GMO / آلی ، غیر فرآوری شده مانند tempeh و tofu یک راه عالی برای دریافت پروتئین گیاهی هستند ، اگرچه او توصیه می کند از هرگونه سویا بسیار فرآوری شده سویا خودداری کنید. به ویژه توفو و تمپه ، او توضیح می دهد "به دلیل داشتن باکتری های مفید حاصل از فرآیند تخمیر ، جذب مواد مغذی و قابلیت هضم سویا ممکن است مزایای سلامتی دیگری داشته باشد." این ماده بسیار متنوع است و در بسیاری از غذاهای سنتی قابل استفاده است ، با 6 قطعه تمپه 11 گرم پروتئین.

04
از 10
Edamame Organic
ادمه
دانشکده
ونسا ، یکی از طرفداران طرفدار ، می گوید که این سویا ریز پروتئین مقدار زیادی پروتئین دارد - وزن آن 17 گرم در هر فنجان ، با 8 گرم چربی. می توانید آن را به تنهایی بخورید ، یا آن را به هم بزنید تا مورد علاقه شما سرخ شود. ونسا می گوید: "من دوست دارم از خرده های سویا ، سیلی کلم بروکلی ، ادمام و قارچ استفاده کنم که می تواند به شما احساس کامل بودن دهد. آب و فیبر موجود در سبزیجات ، پروتئین و چربی به شما کمک می کند تا پر شود."


05
از 10
توفوی ارگانیک
توفو
گتی ایماژ
همراه با تمپه ، توفو یک جایگزین گوشتی برای گیاهخواران محسوب می شود ، همچنین به عنوان پنیر لوبیا نیز شناخته می شود ، از سویا منعقد شده ساخته شده است و در انواع بافت و استحکام موجود است. ونسا می گوید از آنجایی که این ماده غذایی سویا است ، برای مصرف روزمره نیست ، اما بسیار پر و لاغر است ، در حدود 10 گرم پروتئین در هر نیم فنجان.


06
از 10
لوبیای سیاه
لوبیای سیاه
دانشکده
یک فنجان لوبیای سیاه حاوی حدود 15 گرم پروتئین و 15 گرم فیبر است. این حبوبات خوشمزه کاملاً متنوع است ، و ونسا از اضافه کردن قارچ به مخلوط برای "همبرگر لوبیای سیاه بسیار خوب و دلچسب" که دارای "دهان یک همبرگر معمولی - اما بهتر" است ، لذت می برد.


07
از 10
اسپیرولینا
اسپیرولینا
گتی ایماژ
این پودر جلبک سبز به رنگ آبی در واقع یک غذای فوق العاده است که دارای خواص غذایی و درمانی زیادی است. راه مورد علاقه ونسا برای ترکیب اسپیرولینا در رژیم غذایی مبتنی بر بچه ها ، اضافه کردن اسموتی ، توت ها و شیر بادام شیرین نشده است. او می گوید ، با انجام این کار ، ممکن است به 12-14 گرم پروتئین برسید.


08
از 10
گردو
پوسته های گردو شکسته باز شدند
دانشکده
در مقایسه با سایر حبوبات ، گردو به طور کلی پروتئین کمتری دارد ، اما به گفته تامار ، "آنها هنوز هم یکی از منابع مورد علاقه من پروتئین گیاهی هستند ، عمدتاً به دلیل اینکه هنگام تهیه آنتی اکسیدان ها یک مشت اصلی را بسته اند." او توضیح می دهد ، "یک اونس گردو (حدود 14 نیمه) دارای 4 گرم پروتئین است ، اما آنها همچنین مقادیر خوبی برای چربیهای سالم از نظر قلب دارند ، از جمله اسیدهای چرب امگا 3 (یک مورد نادر برای آجیل). برای مزایای سلامتی قلب آنها (از جمله فواید فشار خون بالا) ، سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 و مزایای ضد سرطان مطالعه شده است. " او توصیه می کند که گردو را به اسموتی ها اضافه کنید یا مقداری کره گردو را روی نان تست گندم سبوس دار پخش کنید. "گردو همچنین یک راه عالی برای اضافه کردن خامه به سس ها به جای استفاده از لبنیات است - آنها را برای داشتن سالاد سزار سزار رایگان لبنیات دوست داشته باشید!"


09
از 10
بادام زمینی
کره بادام زمینی
دانشکده
هواداران کره بادام زمینی از دانستن اینکه بادام زمینی روشی است که برای هدف قرار دادن اهداف پروتئین مبتنی بر بچه های شما تأیید شده اند ، خوشحال خواهند شد. تامار می گوید: "برای کسانی که ما می توانیم بادام زمینی را تحمل کنیم ، منبع عالی پروتئین گیاهی است. دو قاشق غذاخوری بادام زمینی دارای 8 گرم پروتئین است و با مواد مغذی مفیدی از جمله چربیهای اشباع نشده ، ویتامین E ، نیاسین ، فولات بسته بندی شده است. و منگنز " او توصیه می کند کره بادام زمینی طبیعی را به اسموتی ها اضافه کنید ، و آنها را با موز میل کنید (کره بادام زمینی موز "خوب-خامه" ، هر کسی؟ ") او همچنین می گوید که آنها علاوه بر اینها عالی به سالادها و ، "من عاشق یک سس بادام زمینی خوب روی بعضی از رشته های کدو سبز می باشد!"10
از 10
سیتان
سیتان
گتی ایماژ
منبع دیگر پروتئین گیاهی ، این یک جایگزین محبوب گوشت است که با ادویه جات ترشی جات و گلوتن گندم تهیه می شود. نتیجه؟ جانشین پروتئین بسته بندی شده پروتئین که Rissetto می گوید گزینه ای عالی و بدون چربی است که مانند آب لوبیا مقدار زیادی آب را حفظ نخواهد کرد.

بازدید : 570
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:10

نوشته شده توسط KAREN L. HUDSON
به روز شده در تاریخ 05 ، 2020
بررسی شده توسط DR. راشل NAZARIAN متخصص پوست متخصص پوست

DEMI LOVATO / تصاویر STEVE GRANITZ / GETTY
سوراخ بینی - به ویژه سوراخ های سوراخ بینی - در حال حاضر بسیار محبوب هستند. در حالی که این فقط وسوسه انگیز است که فقط به هر فروشگاه پیرسینگ بروید و یکی را بدست آورید زیرا زیبا هستند ، اما هنوز هم سوراخ هستند. و مانند هر نوع سوراخ کردن ، شما باید حتماً خود را در مورد روند و خطرات آموزش دهید و اسکله باتجربه را با استانداردهای ایمنی بالا انتخاب کنید.


قرار دادن سوراخهای نوستریل
سوراخ های سوراخ بینی سوراخ هایی هستند که از طریق غضروف نرم که خارج از معابر بینی را احاطه کرده است ، عبور می کنند (همچنین به عنوان قسمت بیرونی بینی شما شناخته می شود). سوراخ کردن را می توان در هر نقطه روی سوراخ بینی ، حتی در کم نور قرار داد. با این وجود ، این مهم است که بدانید آناتومی بینی شما می تواند باعث بهتر و بدتر شدن آن شود ، بنابراین مهم است که قبل از رسمی شدن ، در مورد قرار گرفتن مطمئن باشید.


اسکله شما باید یک نقطه کمی روی بینی شما قرار دهد تا نشان دهد محل سوزن را در کجا قرار دهید ، و این وظیفه شماست که واقعاً به آن نگاه کنید و تصمیم بگیرید که مکان مناسب است یا نه. اگر قصد پوشیدن انگشتر را دارید ، ممکن است جعلی را خریداری کنید تا درمورد مکان های خود آزمایش کنید.

شستشوی سوراخ بینی نوستریل
سوراخهای بینی بسیار ساده است و درد زیادی را به همراه ندارد. در واقع زمان بهبودی است که به دلیل همه میکروب ها و باکتری هایی که همیشه در بینی شما وجود دارد ، می تواند مشکلترین باشد. آلرژی و سرماخوردگی می تواند آن را تشدید کند ، بلکه زندگی روزمره نیز ممکن است. در زمستان بینی آبریزش می کنید؟ دمیدن بینی شما در طول روند بهبودی دشوار خواهد بود ، اما غیرممکن نیست.


کاملاً ضروری است که از دستورالعمل هایی که توسط پیرس خود به شما داده می شود پیروی کنید. برای جلوگیری از ابتلا به عفونت ، خیلی مراقب باشید این سوراخ کردن را در داخل و خارج آن تمیز نگه دارید. افرادی که آرایش می کنند باید نسبت به این امر بسیار محتاط باشند - و در نتیجه می توانید رنج ببرید.

انتخاب جواهرات
هنگام انتخاب جواهرات برای سوراخ کردن سوراخ بینی خود ، روند بهبودی را در نظر بگیرید. اگرچه بیشتر مردم می خواهند یک جواهر ریز بپوشند ، نه انگشتر ، یک حلقه مهره اسیر (CBR) برای بهبودی بسیار مفیدتر است.

از نظر جواهرات ، اگر هرگز نمی خواهید جواهرات را تغییر دهید ، از نظر استخوان مناسب است (زیرا استخوان بینی برای از بین بردن آن باید از طریق گوشت مجبور شود). پیچ ها و فیستال بینی بعد از بهبودی از نظر سوراخ بینی مناسب نیستند ، اما می توانند مشکلات بیشتری را در مقایسه با ارزش در طی مراحل بهبودی ایجاد کنند. آنها سست هستند ، شما مستعد به بیرون آمدن هستید ، و سیم های نازک می توانند درون بینی شما را بغل کنند.

اگر می خواهید یک بار سوراخ سوراخ سوراخ بینی یا فیستیل بپوشید ، فقط یک سوراخ 18 متری نیاز دارید. اکثر سنگهای بینی در 18 گیج قرار می گیرند ، گاهی اوقات حتی به اندازه 20 سنج. ببینید که سوراخ سوراخ شما در دسترس است و اندازه سوراخ کردن آن را به ترتیب بدست می آورید.

بازدید : 583
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:09

نوشته شده توسط KAREN L. HUDSON به روز و در تاریخ 13 مارس 2019
چهار قطعه جواهرات بدن ، از جمله حلقه مهره اسیر
MATTH / ISTOCK / GETTY تصور PLUS
شانس این است که ، شما کسی را با جواهرات بدن حلقه مهره اسیر دیده اید و دقیقاً تعجب کرده اید که چگونه آن را گذاشته و خاموش کرد. اگر تازه وارد سوراخ ها هستید یا سوراخ هایی ندارید که نیاز به CBR داشته باشند ، می تواند کمی گیج کننده باشد - اسم این دروغ نیست ، مهره "اسیر" است. این می تواند به مشکلاتی منجر شود که می خواهید جواهرات خود را بفهمید ، زیرا اکثر افراد شانس دارند فقط به شما می گویند که سوراخ کنید. اگر در شرایطی قرار دارید که سفر به اسکله امکان پذیر نباشد ، پاسخی ناامید کننده خواهد بود.


حلقه Captive Bead (CBR) چیست؟
حلقه مهره اسیر (CBR) ، حلقه بسته شدن توپ (BCR) ، حلقه اسیر یا حلقه توپ اسیر نمونه ای از جواهرات سوراخ شده بدن است.
مسلماً ، این افراد به شما توصیه های خوبی می دهند: می توانید عفونت را بگیرید و یا پوست خود را پاره کنید. اکثر اسکله ها این کار را برای شما به صورت رایگان انجام می دهند ، فقط یک سفر سریع به استودیو و شما بدون هیچ هزینه ای در داخل و خارج از خانه هستید. اما سفر به استودیو سوراخ همیشه در کارتها نیست ، به خصوص برای چیزهای ساده به عنوان تغییر جواهرات. این مهم است که بدانید که چه کاری انجام می دهید تا به خودتان آسیب نرسانید. صرفنظر از این ، اگر سوراخ شدن گوش آلوده شده یا هنوز بهبود نیافته است ، این کار را خارج از استودیوی سوراخ کردن انجام ندهید.


اگر قصد انجام این کار را دارید ، ایده خوبی است که در یک جفت انبردست حلقه ای و یک جفت انبردست بسته حلقه سرمایه گذاری کنید. آنها دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می رسند. اگر شما یک جفت انبردست حلقه ندارید ، یک جفت انبردست سوراخ شده با حلقه سوزنی این کار را انجام می دهد. البته مراقب باشید ، زیرا این جایی است که مردم به هم می خورند. انبردست سوزنی برای جواهرات بدن ساخته نمی شود. آنها می توانند فلز CBR را خراشیده و آن را مستعد عفونت باکتریایی کنند.


شما باید مطمئن شوید که سطح حلقه خود را خراشیده نمی کنید ، و این کار را با پیچیدن سوزن بینی به نوعی نوار نرم مانند برق یا ماسک زدن انجام می دهید. اطمینان حاصل کنید که نوار تمیز است ، اما بدانید که این بازدید هنوز هم کاملاً استریل نیست به دلیل بازدید از اسکله شما.

حالا قسمت انتهایی پیچیده شده سوزن را درون مرکز CBR قرار دهید و به آرامی حلقه را باز کنید. دست دیگر خود را زیر حلقه نگه دارید تا هنگام بیرون آمدن مهره ، مهره را بگیرید. پس از انجام این کار ، فضای کمی در رینگ وجود خواهد داشت. اگر درپوش به اندازه کافی بزرگ به نظر نمی رسد که سوراخ را از بین ببرد ، کمی بیشتر با انبردست شما باز خواهد شد ، اما مراقب باشید که شکل فلز پیچیده نشود. سرانجام ، هنگامی که فضای کافی دارید ، حلقه به جایی می رسد که می توان آن را چرخانده و سپس با دقت از پوست جدا کرد. اگر فضای هنوز به اندازه کافی بزرگ نیست ، آن را برگردانید ، آن را بیشتر باز کنید و دوباره امتحان کنید. هرگز آن را مجبور نکنید.

برای قرار دادن حلقه مهره اسیر ، ابتدا مطمئن شوید که جواهرات و دستان شما تمیز است. اگر جواهرات را از استودیوی پیرسینگ خریداری کرده اید و آن را در بسته خود نگه داشته اید ، باید خوب باشد. CBR جدید را با استفاده از همان روشی که آخرین روش را انجام دادید باز کنید. در حین قرار دادن حلقه ، توپ را در جایی تمیز قرار دهید که از بین نرود (یک سینی ترجیح داده شود). با دقت یک انتهای حلقه را به سوراخ سوراخ لمس کرده و حلقه را بچرخانید ، مراقب باشید که اجازه دهید آن را از طریق سوراخ سوراخ کند. این ممکن است برخی از تمرینات و ملایمت را انجام دهد. باز هم ، آن را مجبور نکنید.

اگر احساس می کنید حلقه مهره اسیر شده شما گرفتار است یا فکر می کنید در مسیر درست پیش نمی رود ، حلقه را برداشته و دوباره امتحان کنید. به طور کلی هرچه در مورد آن کمتر فکر کنید ، راحت تر است.

برای بستن حلقه از انبردست خود استفاده کنید و به اندازه کافی اتاق را در اختیار شما قرار می دهد تا مهره در جای خود قرار بگیرد. مهره یا از هر طرف سوراخ خواهد شد ، و یا از هر طرف ضخیم می کند ، یعنی جایی که حلقه مهره را نگه می دارد. مهره را ببندید ، تاقچه ها را تا انتهای جواهرات بچرخانید و محکم فشار دهید تا مهره بین آنها را ببندید. اگر مهره به درستی درج شده باشد ، نباید بتوانید آن را به عقب بکشید ، اما باز هم باید روی خود محور حلقه بچرخد.

اگر جواهرات خود را از فروشگاه آنلاین سفارش داده اید و نمی دانید که آن را اتوکلاو کرده اید ، ضروری است که آن را به استودیوی محل سوراخ کردن محلی برده و از آنها بخواهید که آن را برای شما اتوکلاو کنند. احتمالاً هزینه کمی وجود خواهد داشت ، و ممکن است بخواهید سوراخ کردن خود را هنگام انتخاب آن تغییر دهید.

بازدید : 531
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:07

نوشته شده توسط JESSICA STEVENSON به روز و در تاریخ 14 مه 2019
بررسی شده توسط DR. راشل NAZARIAN متخصص پوست متخصص پوست
زن با خال کوبی روی بازوی درونی خود
سوزانا رامیرز / استوکسی
بنابراین تصمیم گرفتید که یک خال کوبی کنید ، طراحی کاملی را انتخاب کرده اید و مطمئن هستید که می توانید به محض گرفتن مراقبت از هنر بدن خود را انجام دهید. حالا چی؟ شما باید وظایف خانه خود را در مورد ایمنی تاتو ، فروشگاه های تاتو ، هنرمندان تاتو ، مشکلات احتمالی تاتو و روند تاتوینگ به طور کلی بدست آورید. اینجا نکاتی وجود دارد.

01
از 05
خرید در اطراف

تصاویر CECIANGIOCCH / GETTY
شما می خواهید یک فروشگاه خال کوبی پیدا کنید که تمیز ، ایمن ، مودبانه و پاسخگوی نیازها و سوالات شما باشد. به طور خاص ، شما به وضوح باید بدانید که چگونه پس از دریافت ، از خال کوبی خود مراقبت کنید تا از ابتلا به عفونت و سایر مشکلات پیش آمده خودداری کنید.


02
از 05
آنچه را که باید در یک فروشگاه تاتو جستجو کنید
یک فروشگاه خال کوبی تمیز و ایمن به چه صورت خواهد بود؟ اول از همه ، با روده خود بروید: اگر چیزی فقط به نظر می رسد ، به جای دیگری بنگرید. یک فروشگاه امن و معتبر در آنجا وجود دارد.

به غیر از این ، یک فروشگاه خال کوبی خوب و تمیز موارد زیر را دارد:

دستکش لاتکس
پارچه های استریل ، یکبار مصرف یا حوله ها برای تمیز کردن خال کوبی
ضد عفونی کننده ضد ویروس برای تمیز کردن فضای کار
شستن دست ضد باکتریایی (برای دست هنرمند خال کوبی) و صابون ضدعفونی کننده (برای خال کوبی های مشتری)
اتوکلاو تصویب شده توسط FDA ، که از بخار ، فشار و گرما برای استریل کردن تجهیزات خال کوبی استفاده می کند
سوزن های یکبار مصرف استریل (بسته بندی ، بسته بندی و بسته بندی جداگانه)

03
از 05
سؤالاتی که از هنرمند تاتو تان بپرسید
ابتدا مطمئن شوید که فروشگاه خال کوبی دارای کلیه موارد استریل کننده ذکر شده در بالا می باشد. فروشگاه باید به شما اجازه دهد تا اتوکلاو مورد استفاده قرار گیرد و شاهد یک سوزن و لوله بسته بندی شده جداگانه برای هر مشتری باشید.

علاوه بر این ، سوالات زیر را بپرسید:

آیا هنرمند شما مجوز و مرجع دارد؟
آیا فروشگاه از اقدامات احتیاطی جهانی اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای برای دفع خون پیروی می کند؟
آیا فروشگاه قبل و بعد از هر مشتری از ضد عفونی کننده ای در فضای کار استفاده می کند؟
قبل از دور انداختن ، آیا لوله ها و سوزن ها با استفاده از مخزن اولتراسونیک شستشو می شوند؟
آیا هر هنرمند قبل و بعد از هر مشتری دست های خود را با صابون ضد باکتری شستشو می دهد؟
چه مقالاتی باید امضا شوند؟ آیا خال کوبی سن شما را خریداری می کند؟
04
از 05
رضایت والدین
حتماً قوانین دریافت تاتو در ایالت و شهر خود را بررسی کنید. در بسیاری از مکان ها ، شما باید از والدین رضایت بگیرید تا یکی را دریافت کنید.


05
از 05
ملاحظات دیگر
استفاده از یک هنرمند خال کوبی و یک هنرمند تاتو پس از این روش مهم است. سلامتی ، ایمنی و خوشبختی شما قبل از میل به کسب درآمد است.

ببینید که پرسنل فروشگاه هنگام سؤال چگونه واکنش نشان می دهند. آیا آنها اذیت می شوند یا بی تفاوت هستند یا مودبانه و منطقی دوستانه هستند؟ به یاد داشته باشید ، یک خال کوبی دائمی است ، و گرفتن یک فرد می تواند صدمه ببیند: شما می خواهید مطمئن باشید که قادر هستید ، و در هر مرحله از راه راحت هستید و از آن مراقبت می کنید.

بازدید : 509
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:06

نوشته شده توسط KAREN L. HUDSON UPDATED 15 آوریل 2019

در حین گرفتن خال کوبی ، من به عنوان مادر دیابتی نوع 1 من (متاسفانه) با صمیمانه با این بیماری آشنا هستم. دیابت در تمام سنین و اقشار زندگی تأثیر می گذارد و بیش از 24 میلیون نفر در ایالات متحده وجود دارند که به یک نوع بیماری یا بیماری دیگر مبتلا هستند ، این قابل درک است که تعداد زیادی از افراد دیابتی در نهایت خود را درگیر تاتو می کنند. اما آیا این ایده خوبی است؟ آیا برای خال کوبی شدن دیابتی بی خطر است؟


نوع 1 در مقابل دیابت نوع 2
اولین دلایل عمده دیابت نوع 1 است که غالباً به آن ها می گویند: نوجوانان و دیابت نوع 2 ، که از آن به عنوان "شروع بزرگسالان" استفاده می شود. اصطلاحات Type 1 و Type 2 دقیق تر هستند زیرا بعضی اوقات بزرگسالان می توانند نوع 1 را دریافت کنند و بعضی اوقات بچه ها می توانند نوع 2 را دریافت کنند.


دیابت نوع 1 یک بیماری ایمنی خودکار است ، که اساساً به معنای اشتباه سیستم ایمنی بدن است و به جای آنکه به طور بدی انجام شود ، به طور تصادفی شروع به حمله به سلول ها می کند. در مورد دیابت نوع 1 ، بدن به سلولهای جزایر پانکراس ، که وظیفه تولید انسولین هستند ، حمله می کند. بدون انسولین ، هیچ یک از ما نمی توانیم زنده بمانیم. انسولین به عنوان یک کلید برای باز کردن قند در بدن و تبدیل آن به انرژی عمل می کند. بدون آن کلید ، قند در بدن ایجاد می شود و سمی می شود. دیابت نوع 1 ، هیچ راهی برای متوقف کردن آن حمله به پانکراس و درمانی ندارد. افراد دیابتی نوع 1 به زنده ماندن انسولین بستگی دارند - بسیاری از تزریق انسولین در روز یا همانند دختر من ، پمپ می پوشند که قطره ای ثابت از انسولین را از طریق نوع IV تحویل می دهد. لوله 24/7. بدون انسولین ، یک فرد دیابتی نوع 1 می تواند در طول یک یا دو روز شوکه شود و بمیرد. انسولین زیاد است و آنها می توانند در عرض چند ساعت دچار شوک شوند و بمیرند. این یک مشکل جدی مانند نوروپاتی ، نارسایی کلیه ، کوری و از بین رفتن اندام (ها) ندارد.


دیابت نوع 2 معمولاً بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا معمولاً نتیجه سالها در معرض محیط زیست ، ضعف غذا خوردن ، افزایش وزن و فقط پیری عمومی است. مقاومت به انسولین غالباً به دلیل اینکه لوزالمعده انسولین را بسیار خوب ایجاد می کند ، بدن آن را به درستی پردازش می کند. گاهی اوقات می تواند مانند انسولین عمل نکند (مقاومت کند) ، و اجازه می دهد قند در سیستم انسانی ساخته شود و احساس سستی کند و ناگهان عجله انسولین دوباره نجات پیدا کرده و به یکباره فرو می رود. قند خونشان به طرز چشمگیری افت می کند و باعث می شود دوباره احساس بدبختی شود.

بعضی اوقات با عادتهای غذایی و ورزش از دیابت نوع 2 جلوگیری می شود. بعضی اوقات پس از تشخیص نیز می تواند به همان روش معکوس شود. درمان معمولاً شامل مصرف قرص است که به بدن می دهد انسولین بیشتری تولید کند و آنچه انجام می دهد را پردازش کند. اگر قرص به کار نیاز داشته باشد ، تزریق انسولین ممکن است لازم باشد. اگر یک فرد دیابتی نوع 2 نیاز به معالجه وضعیت خود داشته باشد ، معمولاً بدن در کوتاه مدت موارد را مرتب می کند ، به همین دلیل است که بسیاری از افراد تا مدت طولانی بدون عادت تشخیص داده می شوند. اما در دراز مدت ، سالهایی مانند نوروپاتی ، عفونت ، نارسایی کلیه و از بین رفتن اندام.
در هر صورت ، دیابت خوب نیست.

اما چه ارتباطی با گرفتن تاتو دارد؟ خوب ، درک این بیماری و چگونگی تأثیر آن بر بدن نیز می تواند به شما در درک آن کمک کند.

حفظ تعادل
حفظ این محیط شاد بین انسولین خیلی کم و بیش از حد ، یک مبارزه مداوم برای هر فرد دیابتی است. سطح گلوکز خون بدون هشدار می تواند بسیار زیاد یا در حال افت باشد. ممکن است افراد دیابتی سطح قند خون خود را هشت بار یا بیشتر در روز بررسی کنند ، زیرا آنها فقط می توانند توسعه پیدا کنند. قبل از پیاده روی یا حتی رفتن به فروشگاه مواد غذایی باید وسایل ویژه ای بسته بندی شود تا مطمئن شوید از همه شرایط اضطراری می توان جلوگیری کرد و یا از بین برد. مراجعه منظم به متخصص غدد یا متخصص دیابت (3-4 بار در سال) برای آزمایش A1C نیز ضروری است.

نیازی به گفتن نیست ، مدیریت دیابت تقریباً نیاز به سطح بالایی از دقت دارد و همه دیابتی ها حاضر نیستند تلاش لازم را برای حفظ آن تعادل انجام دهند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، تجربیات بدن آنها غلتکی از اوج و پایین است و اوج به آرامی اما مطمئناً سیستم عصبی و کلیه را از بین می برد. آسیب هایی که انجام شده قابل برگشت است و تجمعی است ، بنابراین هرچه بیشترین میزان دیابتی باشد و به درستی اصلاح شده باشد ، بیشتر صدمه می زند. هنگامی که آنها شروع به تداخل در سیستم ایمنی و توانایی بهبودی خود می کنند.

علاوه بر نوروپاتی ناشی از سطح بالای گلوکز ، افراد دیابتی غالباً از سخت شدن شریانی رنج می برند که گردش خون را کند می کند. عدم وجود خون و جریان اکسیژن ، بهبودی بدن را به ویژه در قسمت های تحتانی بدن مانند پاها و پاها بسیار دشوار می کند. افزودن کلسترول بالا و فشار خون بالا به مخلوط (اغلب در بیماران دیابتی نوع 2 دیده می شود) و برش ساده می تواند به یک عفونت خطرناک تبدیل شود.

درمورد دیابتی های نوع 1 ، خطر اضافی این است که آیا آنها علاوه بر دیابت ، شرایط پزشکی دیگری نیز دارند. از زمان شروع بیماری خود ایمنی ، نوع 1 بعضی اوقات می تواند به بیماریهای خود ایمنی اضافی مانند سلیاک ، بیماری گریوز ، ادیسون و ویتیلیگو مبتلا شود. اگر تیپ 1 با بیش از یک بیماری خود ایمنی مقابله کند ، به همان اندازه مهم است که درمان و مدیریت آن مشکلات نیز انجام شود.

بنابراین ، به این نتیجه می رسد: اگر یک فرد دیابتی می خواهد یک خال کوبی کند ، باید نسبت به مدیریت بیماری آنها سریع عمل کند و بر میزان قند خون آنها کنترل خوبی داشته باشد. در غیر این صورت ، یک خال کوبی می تواند کاملاً خطرناک باشد. بنابراین ، چه چیزی تعیین می کند که آیا یک دیابتی کنترل دارد یا خیر؟ آزمایش A1C هموگلوبین مهمترین ابزار برای شناخت چگونگی مدیریت بیماری دیابت است.

هموگلوبین A1C
A1C هموگلوبین "تزریق شده" گلوکز است ، پروتئین موجود در سلولهای قرمز خون است که وظیفه حمل اکسیژن از ریه های بدن را به بدن خود دارد. اگر فردی قند خون زیادی داشته باشد ، قند اضافی خود را به هموگلوبین متصل می کند. فیوژن ایجاد شده برای 120 روز دائمی است. دانشمندان کشف کرده اند که هموگلوبین به 90 تا 120 روز کاهش یافته است. با توجه به اینکه آنها برای هر فرد دیابتی بسیار مهم هستند که هر 3 ماه یک بار آزمایش A1C انجام دهند.

نتیجه آزمایش A1C بهترین شاخص در مورد چگونگی مدیریت یک فرد در دیابت در فرد است. یک انسان غیر دیابتی A1C معمولاً بین چهار تا شش درصد است. یک دیابتی با کنترل عالی قند خون ممکن است در واقع بتواند داخل آن محدوده باشد ، اما بسیار دشوار است. هدف اکثر بیماران دیابتی این است که زیر 7 درصد باقی بمانند. هشت و نه درصد از دامنه های متوسط تا زیاد است که تعداد قابل توجهی از قند خون بالا را نشان می دهد. 10 درصد و بالاتر دیابت کنترل شده محسوب می شوند و همچنین می توانند تازه تشخیص داده شوند. مدتی طول می کشد تا اعداد کم شود.

اگر یک فرد دیابتی می خواهد یک خال کوبی کند و آنها قبلاً دچار مشکلات عصبی ، بیماری قلبی یا آسیب کلیوی شده اند ، گرفتن یک تاتو باید بی خطر باشد. آنها فقط باید سطح قند خون خود را در حد متوسط نگه دارند. تاتو تا زمانی که از آن مراقبت خوبی داشته باشند.

با این حال ، اگر یک فرد دیابتی یک خال کوبی بخواهد و چند مورد A1C آخر آنها 9٪ یا بیشتر باشد ، یا در حال حاضر مشکلات عصبی و گردش خون یا مشکلات کلیوی دارند ، گرفتن یک خال کوبی به معنای واقعی کلمه می تواند زندگی خود را در معرض خطر قرار دهد. اگر خال کوبی سریع شروع به بهبودی کند ، به یک زمین بازی برای باکتری هایی که منجر به عفونت می شوند ، می شود که می تواند منجر به گانگرن و حتی بیماری های قلبی شود. این چیزی نیست که باید به آرامی مصرف شود - اگر قند خود را تحت کنترل ندارید ، خال کوبی نکنید. از آنجا که فقط ارزش از دست دادن پا یا زندگی خود را بیش از حد!

آنچه هنرمند باید بداند
اگر یک هنرمند تاتو می بینید و می دانید مشتری دیابتی است ، تصور می کنم مسئولیت این است که تصمیم بگیرید این یک ایده عاقلانه است یا نه. شما قبلاً آنها را در مورد نتایج A1C خود جلب می کردید ، اما ممکن است بخواهید به آنها اطلاع دهید که دیابت نادرست و خال کوبی ها به خوبی کنار هم نمی روند. اما در بیشتر موارد ، احتمالاً حتی می دانید مشتری شما دیابتی است. آنها فرقی نمی کنند مگر اینکه قند آنها را چک کرده و یا به میزان دوز انسولین در پمپ آنها شماره گیری کنید. بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کنترل نشده ممکن است در صندلی شما بنشینند و شما هرگز نمی دانید که آنها دو هفته بعد دوباره برمی گردند و سعی می کنند شما را به دلیل عفونی که دریافت کرده اند مقصر بدانند. من فکر می کنم این تنها یکی از دلایلی است که چرا هر مشتری باید یک سلب مسئولیت پزشکی داشته باشد.

اما اگر مشتری به شما بگوید که آنها در حال گرفتن یک خال کوبی هستند ، نشان می دهد که این اطلاعات در چه مواردی مفید خواهد بود. آنچه شما در اینجا آموخته اید ، و هرگز صدمه نمی بیند که نشان می دهد آنها "دکتر" رسمی را از پزشک دیابت خود دریافت می کنند. و من به برگه مشتری آنها اضافه می كنم كه شما در مورد خطرات با آنها بحث كرده اید و آنها مسئولیت تصمیم خود را بر عهده می گیرند. این مهم است که اگر مشتری در شرایطی که از قبل موجود است خال کوبی کند ، خود را از مسئولیت محافظت کنید.

قبل از شروع خال کوبی واقعی ، به خصوص اگر یک مورد بزرگ باشد ، مشتری باید سطح قند خون خود را بررسی کرده و سپس هر ساعت یک یا یک بار به بررسی خود ادامه دهد. کرنش که روی بدن خال کوبی می شود می تواند برای یک فرد دیابتی هم بدتر شود و آخرین چیزی که هر یک از شما می خواهید در وسط یک تاتو دچار تشنج شوید. نظارت بر میزان قند خون بهترین روش برای جلوگیری از بروز آن است.

تشنج دیابتی و چه باید کرد
تشنج دیابتی بسیار شبیه به صرع بزرگ صرع صرع است ، اما بسیار جدی تر هستند زیرا ناشی از قند خون به شدت کم هستند که می تواند تهدید کننده زندگی باشد. صرع معمولاً بدون نیاز به مداخله پزشکی بیرون می آید و فقط خوب است. از طرف دیگر ، یک فرد دیابتی برای بالا بردن قند خون قبل از شروع خاموش شدن بدن ، نیاز به کمک و سریع دارد. اگر در فروشگاه خود مشتری دارید ، می تواند بسیار ترسناک باشد ، اما دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود کمک می کند.

اگر دیابتی دچار تشنج شده باشد ، موارد خاصی وجود دارد که افراد ممکن است در مورد اورژانس آموزش های لازم را انجام دهند ، مانند تزریق اورژانس گلوکاگون ، که باعث ایجاد سنبله سریع گلوکز می شود. من به کسی که آموزش دیده این کار را توصیه نمی کند ، حتی اگر آنها می دانند که فرد یکی از آنها را حمل می کند ، و می تواند به یک مسئله در برابر هنرمند و / یا فروشگاه خال کوبی برای ایجاد یک تشخیص پزشکی و درمانی تبدیل شود. وضعیت پزشکی بدون مجوز اما اگر مشتری در آنجا دوستی دارد که می داند چه کاری انجام دهد ، به عقب برگردید و بگذارید کنترل خود را در دست بگیرد. با این حال ، اگر اتفاقی در آنجا بود ، به آنها کمک کنید تا در حد امکان به زمین بیایند و آنها را تا زمانی که تشنج تمام نشود ، ادامه دهید و سر آنها را از برخورد زمین حفظ نکنید. در صورت امکان ، می توانید از آنها بخواهید که در حالی که تصرف می کنند ، مقداری آب یا نوشابه بنوشند ، اما انجام این کار در بعضی از مناطق برای شما آسانتر است تا بتوانید یک تشخیص پزشکی انجام دهید و آن را معالجه کنید حتی با چیزی به اندازه آب شیرین ، زیرا اگر علت آن به دلیل قند خون پایین نباشد ، قند اضافی در واقع می تواند مشکل را بدتر کند). وقتی تشنج متوقف شد ، آنها به احتمال زیاد بیهوش خواهند بود. در حالی که با شماره 911 تماس می گیرید ، چیزی نرم را زیر سر خود بگذارید ، یا شخص دیگری را با شما 911 تماس بگیرید تا بتوانید در صورت شروع دوباره تصرف ، از سر آنها حمایت کنید. به آنها آب نبات ندهید ، زیرا احتمالاً آن را خفه می کنند و هنگام استفراغ ، سر خود را روی زمین چرخانده و نگهدارید ، که معمولاً این اتفاق نمی افتد ، اما بهتر است از معذرت امان باشید.خط پایین
ممکن است دیابت بدترین بیماری در آنجا نباشد ، اما هنوز هم بسیار جدی است و همراه با عوارض است. اگر در مورد اینکه آیا باید خال کوبی کنید ، شک دارید ، با پزشک خود صحبت کنید. اگر شک دارید که باید دیابتی کنید ، شاید بهتر باشد از پول دور شوید تا مشتری بالقوه خود را از آسیب نجات دهد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 111057
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه